۳ پاسخ

من دخترم داره تحت نظردکتره ودارو میخوره همین نگران نباش

هیچی نمیشه بهش دارو میدن کنترل میشه
بیماری خطرناکی نیست

خودت تو بارداری داشتی

سوال های مرتبط