اره بچه اولم دو سه باره آزمایش تکرار کرد بعدش عدد نرمال شد
چون من سابغه تیرویید بارداری هم داشتم نگران نباش چیزی نیست
هیچی بلد نیستن
اره رفتم اوکی بود
بهداشت شر و ور زیاد میگه
وا اخه دکترم میگفتم اگهبعد یک هفته بفهمن هست دارو دیگه جواب نمیده ببرش دکتر بهداشت هیچی نمیفهمه
آلانن چقدر دیر
ببرید دکتر غدد اطفال ، مجدد ازمایش یه ازمایشگاه معتبر حتما ببرید . بهداشت بچه منو گفت مشکوک به بیماری متابولیک کلی ترس و استرس ریخت به جون من. کلی دکتر و ... بردم اخر سر فوق تخصص بیماری های متابولیک گفت خانم اصلا این ازمایش ها در ایران کیت های درست نداره باید ارسال بشه المان
بهداشت ولش کن ببر پیش دکتر
شیرخشک میدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.