تازه زنگ داروخونه زدمگفت ۱۰۰ تومن قیمتش😐
بعدشم زنگ دکترم زدم گفت دستمزد من ۲۵۰۰
دکترم گفت ۳تا۳۵۰۰
با سونو و معاینه و همه چی
۵تومنه
من رفته بودممعاینه بعد زایمان از دکترمپرسیدم تاییدش نکرد گفت عفونتو خونریزی میاره نزار
عوضش قرص واسم نوشت که عوارضم نداره واسه پوستو مو هم خوبه
نمیدونم فعلا پشیمون شدم وگرنه مث چیمیترسم از قضیه شیر ب شیر شدن خدای نکرده
منم میخوام بزارم بجه اولم گذاشتم راهت بودم
منم میخام بدونم و بذارم
مشهد چند جا قیمت کردم از ۲۵۰۰ تا ۵تومن بستگی به بالا شهر پایین شهر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.