اره خسته شدی وسرپاموندی بخاطر اون هست
مایعات کم نخوردی؟ والا همه چی رو شیر اور میذاره... کم خوابی مادر کم غذا خوردن کم آبی بدن ولی یه دفعه خشک نمیشه مگر اینکه داروی خاصی بخوری.. نگرانش نباش سوتینتو دربیار مایعات هم بخور باز راه میوفته
از خستگی زیاده عزیزم استرس دعوا خستگی حرص و جوش همش شیر رو کم میکنن در طول روز باید استراحتم بکنی تازه غمگین و ناراحتی هم تاثیر داره
مایعات بخور، چایی کمرنگ هندونه و استراحت کن
میاد نگران نباش
امروز شیرتو خورده بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.