مامانایی که سزارین بودین بعد چند ماه پریود شدین؟

۱۰ پاسخ

من دو هفته پیش پرود شدم

من روز چهلم شدم

منکه هنوز نشدم

آدم می‌ترسه همش نکنه باردار باشه توهم علائم بارداری میزنم :/

من فقط دوماه شیر خودم رو دادم بع ش همش شیر خشک اون دو ماه رو هم ک میدادم بشتر شیر خشک بود تا شیر خودم و الان پسرم ۵ ماه و ۱۰ روزش هست و هنوز خبری از وضعیت قرمز نیست :)

من بعد از٤٠ روز پريود شدم
والانم هرماه پريود ميشم

من ده روز دیگه میشه ۳ ماه از زایمانم میگذره هنوز نشدم . خونریزی بعد زایمانمم نهایت تا ده روز بود

بعد از چهله باز پریود شدن

من ۴۳ روزگی پریود شدم دیگ نشدم تا الان

تا ۴۰روز خونریزی داشتم بعد سه ماه هم پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی