کسی بچش مجرای اشکش بسته بوده؟

۵ پاسخ

اره بچه من هنوزم یه چشمش مونده باز بشه

از کجا میفهمین بسته س؟؟

اره موقع شیرخوردنش دستمو میشستم همونجور شیرمیخورد ماساژ میدادم خوب شد

برای برادرم بسته بود 17 سال پیش، هفت سالش که شد بیمارستان نور میل زدن براش دیگه خوب شد

خیلیا اینجورین
با انگشت تمیز گوشه چشمشو ماساژ بده

سوال های مرتبط