۷ پاسخ

این خوبه باچه میتونی کارانجام بدب

تصویر

من اینو زدم

تصویر

واقعا آفرین تون چتوری بچه داری میکنید لباس عوض کردنش حموم کردنش بغل کردنش خیلی سختت تون نیست من که یکم ناخون خودم بلند میشه میترسم زود میگیرم 🥴

اینم قشنگه من خودم نظرم اینه بزنم🤤

تصویر

من ناخنکارم اینو پیشنهاد میدم 😍

تصویر

فرنچ بزار عزیزم قشنگ میشه

همین ناخونات هم چقدر قشنگه رنگش ولی عزیزم ناخون غسل ووضو نداره هااا😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی