۵ پاسخ

خیلی کاربردیه .من هنوز دارم استفاده میکنم

من هنوز از این سوهان برقی استفاده میکنم حتی برا دخترم که دوسال و نیم هست

من مدل دیگه اش رو دارم راضی ام دارم استفاده میکنم هنوزم

فقط تا دو ماهگی برای ما کاربرد داشت از اون موقع با ناخن گیر سایز کوچیک هم نشد با سایز بزرگ ناخناشو میگیریم🥰

مال من عین اینه دیگه ۲ ماهگی گذاشتم تو کمد من ک اصلا نتونستم کار کنم باهاش فقط تیز تر میکرد

سوال های مرتبط