۳ پاسخ

موز از چهارماهگی مجازه

بله میشه همه چیز داد اول تست حساسیت بگیر

بله موز و سیب اولین میوه های که میشه به بچه داد

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۳ سالگی
مامانایی که بچه ی رفلاکسی دارین لطفابیایین
قدووزنش خوبه؟شباراحت میخوابه؟خوردوخوراکش خوبه؟
بچه اولم همون موقع که به دنیااومدرفلاکس داشت موقع بیداری خوب بودامااصلانمیخوابیدسر۵دقه بیدارمیشدجوری که ترجیح میدادم اصلانخوابم تااینکه مدام بیدارشم تا۶ماه وزنش خوب بودازاون به بعدانگاررشدش متوقف شدالان که سه سالشه خیلی لاغره وقدکوتاهه قدش ۹۳وزنش ۱۱ونیمه.
مشکل دیگه اینه همون چندلقمه ای که میخوره انگارجذب بدنش نمیشه چون اینقدرنمیخوره که پی پی میکنه
بچه دومم که به دنیااومدهم رفلاکس داره هم کولیک الانم که ۸ماهشه روزی ۴بارپوشکشوعوض میکنم میترسم مثل بچه اولم لاغربشه الان وزنش خوبه ولی نمیدونم چی بهش بدم به عنوان غذای کمکی انگارهرچی بهش میدم اذیت میشه بدترفقط شیرخودمومیخوره همون شیرم احساس میکنم الان کمترمیخوره لبنیاتم که خودم نبایدبخورم چه برسه به بچه
لطفادراین زمینه تجربه ای دارین راهنمایی کنیدهمش غصه میخورم
فرزندپروری
فرزندپروری.فرزندپروری.فرزندپروری.فرزندپروری