سلام خانم ها

تهران کحا برای خرید سیسمونی خوبه ؟

۷ پاسخ

اگر ادم حساسی هستی و دنبال چیزای شیک یا جنس خوبی پیشنهاد میکنم اصلا اقابزرگ نرو خودتو خسته نکن
اما اگر نه جنس معمولی یا درحد ضعیف میخوای برو
من دیروز رفتم فقط یه وان حموم تونستم بخرم لباساش همه بنجول و پلاستیک 😐

عبدل اباد و اقا بزرگ

عبدل اباد خیلی گرونه

آقا بزرگ

بمن گفتن شهرری سیسمونی اقابزرگ میخام برم

میگن عبدل اباد خیابان احد خوبه من فعلا خرید نکردم اما میخوام برم همونجا

عبدل اباد

سوال های مرتبط

مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری