اگر ادم حساسی هستی و دنبال چیزای شیک یا جنس خوبی پیشنهاد میکنم اصلا اقابزرگ نرو خودتو خسته نکن
اما اگر نه جنس معمولی یا درحد ضعیف میخوای برو
من دیروز رفتم فقط یه وان حموم تونستم بخرم لباساش همه بنجول و پلاستیک 😐
عبدل اباد و اقا بزرگ
عبدل اباد خیلی گرونه
آقا بزرگ
بمن گفتن شهرری سیسمونی اقابزرگ میخام برم
میگن عبدل اباد خیابان احد خوبه من فعلا خرید نکردم اما میخوام برم همونجا
عبدل اباد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.