۷ پاسخ

من ۶۵۳۰ مینی گرفتم
استفاده نکردم هنوز ولی بنظر خودم خیلییی خوبه، هم جمع و جور و مسافرتی طوره، هم شیکه، روبه مادر میشه
در کل احساس میکنم در اینده خیلی راضی خواهم بود ازش😅

کالسکه چمدونی بخرید خیلی بهتر از ایناست
ولی نمیدونم کدوم مارک داره

منم ۶۶۰۰ گرفتم

من d900 گرفتم

من مدل z8fگرفتم خیلی تعریفش میدادن کیدیلو کلا خوبه همه مدلاش

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من دیروز مدل ۶۶۰۰ گرفتم .نمیدونم امیدوارم خوب باشههمین مدله فکر میکنم

سوال های مرتبط