من مث شما بودم تو ماه سبار پریود شدم دکتر رفتم گفت کاملا طبیعیه بعذش برا اطمینان سونو هم دادم مشکلی نبود فقط مفنامیک و اهن داد داد گفت بخور قطع میشه خونریزیت اگه با مفنامیک فطع نشد اونوقت بیا اما گفت ممکنه تا یکسال هم این روند ادامه دار باشه هی قطع بشه خونریزیت دوباره شروع بشه گفت تا وقتی هورمونهات تنظیم میشه طبیعیه
پریود که ماهی یه بار باید بیاد
احتمالا مشکلی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.