۷ پاسخ

من هم قطع میکنم بعد۳روزیا۴روزمیشم

من قرص که تموم میشه ۴.۵ روز بعدش پريود میشم

شیر خودتو اگه میدی شاید بخاطر همونه
وگرنه من قبلا ک میخوردم قطع میکردم ۴ ۵ روز بعدش پریود میشدم

باید قرص تموم بشه بعد پریود بشی ولی منم مثل شما هستم رفتم دکتر گفت هورمون های بدنت قوی تر از قرص هست قرص قوی تر داد ... ولی کلا این قرص ها به من نمیسازن

منم کامل تموم میشه بعد پریود میشم
البته روز ۷ پریودیم شروع میکنم و اینکه من ۴ روز پریود میشم اما میزارم خوب تموم شم بعد شروع میکنم قرص رو

من قبلا میخوردم
وقتی بسته تموم میشه اصولا 3-4 روز بعدش پریود میشی
و بعد از یه هفته از اتمام بسته قبلی بسته جدید رو شروع میکنی
قرص جلوی قاعدگی رو میگیره چجوری هنوز داری مصرف میکنی پریود میشی؟ شاید اختلال هورمونی پیدا کردی

باید از 3 قائدگی شروع کنی بخوری
بستگی به نوع قرص هم داره بعضایون منو نمیسازه وقتی میخورم مثل حالت الان تو میشم

سوال های مرتبط