چرا نی نی من فقط طاق باز لگد میزنه؟

۵ پاسخ

چون جاش تنگ میشه اذیت میشه خونرسانی بهش کم میشه

میگه هوی ننه بد خوابیدی درست بخواب

از منم همینجوره. ولی سریع میچرخم ب پهلو. میگن خوب نیس

منم همینجوری ام

واسه منم چرا
مگه ب چپ خون رسانی بهتر نیس
جفت من قدامیه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری