۱۷ پاسخ

خداروشکر...انشاالله باقیشم تند بگذره

من شیش چون تو فروردین بود خیلییی دیر گذشت

ماه هفت خیلی زود گذشت
ماه هشت هم تا اینجا خوب بوده

آره خوب داره میگذره

من پس فردا میرم تو 8 خدا کنه برای همون به خوشی و سلامتی بگذره و نی نی هامون سالم دنیا بیان

خیلی دیر میگذره این ماهم سرویکسم شده ۳۰ یه روزش اندازه یه سال میگذره واسم

خداروشکر عزیزم. اما برا من هر هفته به اندازه یکسال گذشت

برای من ۴ماه اول خیلی دیر گذشت و سخت بخاطر ویار ۵،۶خیلی زود گذشت ولی ایشالله این ۳ماه اهرم زود بگذره🤲🏻

منم فردا میرم ۳۰😎😁

وای ماه ششم برا من اندازه ۳ ماه گذشت🫠🫠🫠🫠

اره برا منم من و شما هم هفته ایم

منم فردا وارد ۶ ماه میشم 😍

منم دعا میگنم به سلامت به 30 هفته برسم🙏🏻🤲

برای منم خیلی زود گذشت برعکس پسرم
واقعا اینکه میگن بعد هر سختی اسونیه قشنگ به چشم دیدم

انشاالله ما هم هر چه زودتر برسیم به ۳۰ هفته
🙏😍

منم . ماه شیش خیلی زودی گذشت برام . 30برسیم دیگه سرازیریه .

ماه هفت برا من زود گذشت اما هشت و نه که الان هستم دیر

خداروشکر که زود گذشت ایشالا باقیش هم زود و آسون بگذره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان و آنیسا





 👦🏼🧒🏼 مامان آیهان و آنیسا 👦🏼🧒🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری