مهم نیست بالای یکسال غذا مهمه حتی میگن میشه شیرخشک رو حذف کرد
پپتی جنیور بده شاید خورد و بهش ساخت
راستی داستان خواهرتو نگفتی که باهاش دعوا کردی چ کردی برا حقوق
عزیزم چقدر اذیت شدین، عیب نداره بالای یکسال شیر غذای اصلیشون نیست دیگه،براش فرنی درست کن یا پنکیک بخوره ته دلشو بگیره
خب چرا شیرخشک رژیمی ؟
از اون مارک های زیاد توی بازار بده چرا اینا رو میدی؟ ک گیرت بیاد
آخی عزیزم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.