۶ پاسخ

مهم نیست بالای یکسال غذا مهمه حتی میگن میشه شیرخشک رو حذف کرد

پپتی جنیور بده شاید خورد و بهش ساخت

راستی داستان خواهرتو نگفتی که باهاش دعوا کردی چ کردی برا حقوق

عزیزم چقدر اذیت شدین، عیب نداره بالای یکسال شیر غذای اصلیشون نیست دیگه،براش فرنی درست کن یا پنکیک بخوره ته دلشو بگیره

خب چرا شیرخشک رژیمی ؟
از اون مارک های زیاد توی بازار بده چرا اینا رو میدی؟ ک‌ گیرت بیاد

آخی عزیزم🥺

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱۷ ماهگی