دخترا جدیدا کسی تو بیمارستان دولتی ان اس تی داده؟

۱۳ پاسخ

من دادم ۲۱ اردیبهشت شد ۱۳۵ تومن

من بهارلو۱۴۰

من ۲هفته پیش انجام دادم،رایگان بود

اسلامشهر بیمارستان امام رضا ۴۹۰ آزاد
اگه تامین داشته باشی رایگانه
شهریار هم ۷۸۰

من دوروزپیش دولتی انجام دادم بابیمه سلامت ایرانیان ۱۲۰تومن شد
دفعه قبلترش بدون بیمه از۵۵۰گرفتن

خصوصی ۱۶۵۰ شد

اره، از من با بیمه تامین اجتماعی ۱۳۵ تومن شد

من با بیمه تامین میرم بیمارستان تامین هیچی نمیگیرن

من رفتم رایگان شد

اره منم دولتی رفتم انجام دادم شد500

بیمه داشته باشی چیز زیادی نمیگیرن من ۵۰ تومن شد

من تامین اجتماعی دادم پریروز
رایگان

من دیروز تو بیمارستان محب یاس دادم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد