خانوما ذخیره تخمدانم چطوره
عکسو نگا کنین

تصویر
۴ پاسخ

اصلاح سبک کن حتما
و اگه بچه نداری پشت هم دوتا بیار عقب ننداز

یکم پایینه بهتره که بری دکتر بهت دارو بدی زودتر حامله شی چون سن هرچی بره بالاتر ذخیره میاد پایین تره

28 سالته؟
بد نیست خوبم نیست یکم پایینه نسبت ب سنت ولی باردار میشی اگه تخمک گذاریت منظمه و کیفیت تخمکت هم چون سنت بالا نیست خوبه

۱ اگه بچه نداری زود اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری