اصلاح سبک کن حتما
و اگه بچه نداری پشت هم دوتا بیار عقب ننداز
یکم پایینه بهتره که بری دکتر بهت دارو بدی زودتر حامله شی چون سن هرچی بره بالاتر ذخیره میاد پایین تره
28 سالته؟
بد نیست خوبم نیست یکم پایینه نسبت ب سنت ولی باردار میشی اگه تخمک گذاریت منظمه و کیفیت تخمکت هم چون سنت بالا نیست خوبه
۱ اگه بچه نداری زود اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.