اره مال منم درد میکنه سمپ چپم
اره عزیزم همه علایمی چه شبیه پریودی چه عادی اگه قابل تحمل باشه کاملا طبیعیه و بیخود استرس به خودت نده که اون طبیعی نیس انشالله بارداری سالمی داشته باشی گلم😍
ارههههه
برای منم سمت راسته ولی خیلیا میگن سمت چپه به نظرت از چیه؟
تا حدی که بتونی تحمل کنی طبیعیه نگران نباشید
اره این دردا طبیعیه همیشه هم هست ولی اگه خیلی شدید شد برو دکتر شیاف بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.