۵ پاسخ

ممکنه رفلاکس هم باشه

دلیلش اینه شیر زیاد خورده

منم فک میکردم شیر اضافه س ولی بردم دکتر گفتن رفلاکس دارع

رفلاکس

شیر اضافی که خورده هست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان صدرا✨❤ مامان صدرا✨❤ ۱۲ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی