۷ پاسخ

گیگوز میدم خوبه

من گیگوز میدم خوبه

برا دختر من نان بهتر بود

نان سنگین تره گیگوز سبک تر نان اکثر جاها دارن گیگوز احتمال داره همه جا نباشه

نان خوبه

جفتش مال ی شرکت

نان

سوال های مرتبط