تو ساک بیمارستان چیا میزارین واس خودتونو نی نی؟

تصویر
۶ پاسخ

ارایشی خدای بعد از زایمان کسی حوصله ی ارایش داره من که زایمان کردم همش درد داشتم اصلا نفهمیدم چی پوشیدم 😀😂

ای خدا منم اسم دختری رو هانا میزارم🩷🎀

چای
فلاکس
بشقاب
قاشق
کارد
نسکافه
نبات
قند
آبمیوه
خرما
بادام و پسته
بیسکوییت
شیاف دیکلوفناک
پاکت فریزر
دستکش بکبار مصرف
بطری آب بزرگ
آدامس
شکلات تلخ. شیرین
ایناهم احتیاط توی ساک جدا برای خورد و خوراک البته نسکافه و اینا برای بعد سزارین میشه

کیف
پتو
زیر انداز تعویش یکبار مصرف
تشک تعویض
مای بیبی
پارچه خشک کن ۲ تا
قنداق سوئیسی
لباس سه دست کامل
کلاه و جوراب
ناخن گیر و قیچی
فین گیر
ایناهم برا نی نی

دودست لباس برای بچه...پوشک برای خودم...پوشک برای بچه...یه دست لباس براخودم براموقع مرخص شدن‌...پستونک و شیشه شیر...شیردوش ...

نوار بهداشتی
شلوار
دمپایی
شال
گن
شورت بهداشتی
شونه
شارژر
ارایشی
کش مو
شناسنامه .کارت ملی .مدارک پزشکی

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی