آیا ۱۰ روزه مونده پریودی بیبیچک مثبت باشه درسته

۷ پاسخ

علائمت چی بود؟

من پنج روز مونده پریود زدم منفی بود ۲روز زده زدم مثبت شد

چیشد که ۱۰ جلو تر تست زدی علائم داری؟

وایسا فعلن

آره مثبت مثبته دیگه عزیزم فرقی نمیکنه کی باشه فقط آمپول آزاد سازی نزدی؟

ن بابا من پنج روز مونده بود زدم جواب نداد

تو دیگه خیلی هووولی 😂😂

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری