علائمت چی بود؟
من پنج روز مونده پریود زدم منفی بود ۲روز زده زدم مثبت شد
چیشد که ۱۰ جلو تر تست زدی علائم داری؟
وایسا فعلن
آره مثبت مثبته دیگه عزیزم فرقی نمیکنه کی باشه فقط آمپول آزاد سازی نزدی؟
ن بابا من پنج روز مونده بود زدم جواب نداد
تو دیگه خیلی هووولی 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.