5 روز مونده ب پریودی بیبیچک بزنم زوده؟

۵ پاسخ

زودههه

نمیگذره این ۵ روز طاقت ندارم

خیلی زوده تأخیر داشتی بزن

بزن عزیزم ممکنه الان هاله بندازه

کاش این ماه دگ بشه کاش پریود نشم🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
رستمی رستمی قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری