۳ پاسخ

سلام همشهری ✋🏻🙂

اره منم سه ماه داشتم

اره من داشتم 3ماه ، سر یک تاریخی 1روز یکم لخته میدیدم و قلبم وایمیستاد چون قبلا سقط داشتم فکر میکردم کاریش شده

سوال های مرتبط

مامان قلبم و تودلی مامان قلبم و تودلی هفته سی‌ام بارداری