سلام مامانا من چرا زیر سینه سمت راستم تیر میکشه طبیعی؟😭😭😭

۱ پاسخ

اره از دنده هاته
من زیر سمت سینه چپم تیر میکشه گاهی
اگه جابجا بشی دردش خوب بشه. تیر کشیدنش قابل تحمل باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد