روشی ک من رفتم و برو قشنگم به نظرم راحت بود حدودی
من دیفن هیدرامین زدم هر وقت خواست بهش دادم اما خودش اه اه کرد و نخورد،ی کاری نکردم ک دلش بمونه پیشش،خودش نخواست دیگه
روزا خیلی اذیت نکرد،بیرون میبردم،مهمونی و اینا،خوراکی و غذاهای مورد علاقشو دادم
شبا خوابیدنی همک روی پا میخوابوندم
وقتی نصفه شب بیدار میشد برای شیر بغلش میکردم میبردم آشپز خونه بهش آب یا شیر و شیر کاکائو میدادم
بعضی وقتام کیک میدادم ک شیر شه سنگین بخوابه و گرسنه نشه
دیگه کم کم تعداد بیدار شدناش کم شد نصفه شب و پا میشد آب میخواست فقط
شبا قبل خواب هم سعی کن سیرش کنی تا راحت تر بخوابه
پست اخرم تجربمو نوشتم
خیلی راحت بود
بچه من هدفش شیر نیست فقط میخواد سینه تو دهنش باشه .روزا نمیخواد فقط شبا ک میخواد بخوابه ی شیشه شیرخشک میخوره بعد با سینه میخوابه نصف شبم بیدارمیشه اب میدمش نمیخوره ایقد گریه میکنه سینه میدمش اروم میشه باید چیکار کنم این عادت ترک بشه
خداروشکرمن راحت میتونم بگیرم چون بچم اصلانخوره هم نمیگه شیرمیخوام.ولی تادوسالگی شیربده گناه داره
من پسرم که کوچیک بود سرسینه هام چسپ سیاه زدم ترسید دیگه نیومدراحت ازشیرگرفته شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.