منم همین کار میکنم ولی برا من ۱۲ میخابه ۴و نیم بیدار میشه برا شیر
دکترم گفت که اگه خودش بیدار نشد اصلا بیدارش نکن بزور بزار خوابش تنظیم شه
ب نظرم فعلا باید هر ۲یا ۳ ساعت بهش شیر بدی چون هنوز کوچیکه
ازااان تتا۶و۷صبح وافعا دلش ضعف میره
معمولا میگن بچه رو باید هر دو ساعت شیر داد تا قندش نیوفته
من شیر خودمو میدم بیدار نمیشه ولی نمیدونم چن سیسی میمکه
۶۰ سی سی با چن پیمونه شیرخشک ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.