۸ پاسخ

دکتر به من گفت اگر شیرخودتو میخوره دوسیسی اگر شیر حشک میخوره یه سیسی چون شیر خشک خودش اهن داره

دو سیسی

دكتر به من گفت يك سي سي بده

دکتر دختر من گفت یک سی سی
درسته ۱۴میل نیاز داره ولی اگه هفته سه بار زرده و‌گوشت میخوره یک سی سی کافیه و کل نیاز اهن بدن از قطره نباید تامین بشه ولی نظر هردکتری متفاوته

۲ سی سی گلم چون هر سی سی حاوی ۷ میلیگرم آهن هست

بر اساس وزن بچه میدن خب!!!!!
من لیپوزوفر میدم دوبرابر وزن که میشه دو سی سی

هرچی دکتر میگن بهش بده

بدن نوزاد از ۶ماهگی تا دوسالگی روزانه به۱۴میل اهن نیاز داره
واس همین قطره های که تو هر سیسی ۷میل آهن داره باید دوبرابر داد
و قطره های که تو هر سیسی۱۴تا آهن داره باید یک سیسی داد
پس سیدرال هم دو سیسی باید بدی چون مقدار اهنش۷تاس

سوال های مرتبط