۹ پاسخ

ببین اگه نوشته۷قطره دو سی سی باید بدی اگه۱۵قطره نوشته ۱سی سی باید بدی
سیدرال معمولا۷قطره هست پس۲سی سی

ن باید یک سی‌سی بدی اگر دکتر بگه کم خونی داره خودش میگ دوسی سی بدی

بعضیا میگن دوسیسی
ولی من یک سیسی میدم

یک سی سی بده

روش ک نوشته یک سی سی
منم ۵ ماه ۱ سی سی میدم

نه یه سی سی فقط ساشه رو ریختی خوب هم بزن و بعدش هم یخچالی میشه

عزیزم یخچال نگهداری کن آهنش کمتر هست

یه ساشه توشه اونو باید بریزی تو شیشه اش و خیلی هم بزنی تا ترکیب بشه

روش نوشته یک سی سی

سوال های مرتبط

مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی