۲ پاسخ

من اصلا سر لانه گزینی لکه بینی نداشتم
ولی ممکنه لانه‌گزینی باشه
چندروز تأخیری ؟! تاحالا تو پریود سابقه لکه بینی داشتی ؟!

من اصلا هیچ وقت لکه بینی نداشتم یهووو یه لکه صورتی رنگ در حد چند قطره ازم اومده بود اون روز فهمیدم صد در صد باردارم🤣🥺🤰

سوال های مرتبط