مامانا واژنم تیر می‌کشه نکنه دلیلش سرویکسم اومده پایین ؟!

۳ پاسخ

نه گلم طبیعی من بارداری اولم همین جوری هی تیر می‌کشید

تیر کشیدن فکر کنم طبیعیه منم داشتم فکر کنم چون استخوان هاموم دارن جا باز میکنن به خاطر اونه

نه عزیزم طبیعیه برای منم اونجوریه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری