نه اصلا طبیعی نیست ببر دکتر😑
نه اصلا🌝😅
این تشک هارو حاضری خریدین؟یا دادین درست کردن؟
اره پسر منم اینطور ی🤣
دختر منم به چند مدل مختلف از جمله همینجور
طبیعیه اما پاهاش قورباغه ایه تو این پوزیشن و ممکنه بعدا بد راه بره
اخه خواهرشوهر من میگن اینجوری میخوابیده راه که افتاده دیدن پاهاشو به داخل میزاره
بردن دکتر ارتوپد گفته دیگه نزارید اینجوری بخوابه یا بشینه
شماهم سعی کن تند تند درست کنی پاشو عادت کنه
بله عزیزم طبیعی
چرا نباشه عزیزم
خیلی بچه ها اینجوری میخوابن
دختر من کلا برعکس میشه راحت میخابه باسن ی طرف کله پایین
دختر منم همیشه روی شکم میخوابه
نههه خیلی نگران کنندس!!
اره
اره بچه منم همینه
پسر منم همینکارو میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.