۲ پاسخ

من داشتم ۵ سانت بود بعد ۵ ماه دارو مصرف کردن دفع شد بعدش حامله شدم

من یدونه کیست تخمدان داشتم باهمون باردار شدم که الان خودبه‌خود از بین رفته

سوال های مرتبط