۴ پاسخ

اها خوب بهتر
واسه من دعا کن بتونم حامله بشم اینقدر خواهرشوهرا م هی میگن اونا ی کیست دارن دیرحامله میشن
بار اولمه کیست تخمدان گرفتم

بله من اولین اقدام

بعد چند مدت بار دارشدین

اره من کیست تخمدان داشتم و باردار شدم

سوال های مرتبط