۲ پاسخ

کیست رو نمیدونم ولی به نظر من که اگه فیبروم داری اول اونو درمان کن که تو حاملگی بزرگ میشه پدرتو در میاره
من الان چنان درد میکشم بیا و نیگاه کن فقط

اره من جفتشو داشتم
خوشحال بودم باردار نمیشم ولی شدم

سوال های مرتبط

مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
یکی یکدانه من یکی یکدانه من قصد بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد