خانوما‌کدومتون فیبروم یا کیست رحمی دفع کردین؟؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

سلام منم دارم هم کیست هم فیبروم چطوری دفع کردی ؟ تو گهواره چرا هیچ کس جواب آدمو نمیده آخه من توو گهواره چند جا در مورد کیست و فیبروم پرسیدم کسی جواب نمیده خسته شدم من دکتر گفته باید عمل شی ولی من میترسم میخوام باردار شم و به روش سنتی درمان شم

سلام من کیست تحمدان تا حالا دفع کردم

سلام من

سوال های مرتبط

دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری