سلام منم دارم هم کیست هم فیبروم چطوری دفع کردی ؟ تو گهواره چرا هیچ کس جواب آدمو نمیده آخه من توو گهواره چند جا در مورد کیست و فیبروم پرسیدم کسی جواب نمیده خسته شدم من دکتر گفته باید عمل شی ولی من میترسم میخوام باردار شم و به روش سنتی درمان شم
سلام من کیست تحمدان تا حالا دفع کردم
سلام من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.