۲ پاسخ

منم روز 17سونودادم فولی 20داشتم همون روز آمپول زدم امیدوارم هم من هم شما هم تمومکسایی که منتظر نی نی هستن به ارزوشون برسن و باردار بشن

ایشاللع که مثبت بشی منم ۱۹ داشتم ازاد سازی سیکل ۱۳ زدم

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری