۴ پاسخ

فولیکول هات هم مقدارش هم سایزش خوبه فقط باید قرص هورمونی نخوری دکتر بهت مکمل بده واسه تقویت تخمدان همین

دارو چی خوردی؟

صبر کن تاروز ۱۴ سیکلت خوب بزرگ بشن بعد ازادسازی بزن انشاالله دوقلو بارداربشی

هم زوده هم کوچیکن روز ۱۳ پریود بالغ میشن

سوال های مرتبط