۴ پاسخ

خیلی خوبه ک 🥹

انشالله ک میگیره

من فولیکول ۱۹ و ۲۴ داشتم امروز روز ۱۲ آمپول بی بی زدم منفی شد ظاهرا نگرفته

انشالله ک میگرهه

سوال های مرتبط

مامان م.ن.م مامان م.ن.م هفته هشتم بارداری