با کوچولوهاتون چه بازی هایی میکنید؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

دخترم اصلا بازی دوس نداره فقط بریزه و بپاشه

نقاشی ،کتاب میخونم براش،آهنگ میداریم میرقصیم استوپ بازی میکنیم ، بدو بدو ، توپ بازی ، هوشچینم خیلی دوست داره باهاش سرگرم میشه خودش

کتاب شعر . نقاشی . پارک

مامان مهراد و هیراد تو دوستام هست ببین کف و خون قاطی میکنی😂😂😂😂

کتاب نقاشی خاله بازی بدوبدو دنبال بازی سه چرخه سواری توپ بازی هر چی که به ذهنم برسه

والا این بچه یه لحظه زمین نمیشینه که بخوام باهاش بازی کنم
ولی کتاب خوندن رو خیلی دوست داره بعضی وقتا باهم کتاب میخونیم باهم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 ۲ سالگی