خانما من چرا حرکت نی نی رو حس نمیکنم ؟چند وقت دیگه حسش میکنم؟

۵ پاسخ

یکی دو هفته دیگ

منم حس نمیکنم عزیزم

من از ۱۸ هفته حسش کردم

بستگی داره قدامی یا خلفی باشه اگ خلفیه دیگ کم کم حسش میکنی ولی اگ قدامیه تا ۲۳ ۲۴هفته باید صبر کنی

یکم دیگه حس میکنی بستگی ب وزن جنین و وضعیت جفت و چربی شکمت داره

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری