۱۴ پاسخ

همون تولدشش سالگی

من زودتر زدم شنبه زدم تا چهارشنبه دستشو نمیتونست تکون بده قرمز و متورم شده بود جای واکسن تا دوشنبه هم تب داشت،یکمم پایین تر از جای واکسن پوستش قرمز بود

بهداشت بمن گف باید حتما۶سالش پربشه زودترنمیسه

بله زدم

نه هنوز زوده حالا من تابستون سال دیگه میزنم که میخواد بره کلاس اول

تا تولدش وقت داری

من نزدم ۷/۸/۹۹ هست تولدش
تا کی وقت داره بزنم؟؟؟

من نزدم به بهداشت گفتم میگن حتما تو تاریخ تولدش باید بیاری

شنبه میزنم

من دخترم مرداد ماهی هستش سه شنبه بردم زدم خداروشکر زیاد اذیت نشد

نه سال دیگ میزنم

نه مردم هنوز پسرم شهریوریه

بچه من ۵ سال و ۸ ماهشه،الان باید بزنم واکسن رو یا سال بعد؟

من بعد تولدش

سوال های مرتبط