همه شون مزه ها و طعم و بو شون یکی هست هر چی بگیری پس همون که بهداشت میده بده ولی اهن از بیرون بگیر
دخترم پدیابست دوست داره اولاش یکم مزش عجیب بود ولی الان راحت میخوره
همونکه بهداشت میده رو دکتر بردم نشون دادم اوکی داد.
مزشو پسرم دوس نداشت خارجی خریدم بازم خوشش نیومد.ولی ازین ببعد دیگه نمیخرم همون بهداشتو میریزم ته حلقش.
اهن و ولی خارجی میدم آیروفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.