۴ پاسخ

فقط پریود نیست به خیلی چیزا بستگی داره، انشالله که میشی🥰

منم پریودم منظم بود هیچ مشکلی نداشتم 1 سال نیم تو اقدام بودم

به امید خدا❤️

ایشالله حتما منم پریودیم منظم بود تنبلی تخمدان داشتم بعد دوماه اقدام کردن باردارم

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد