فک کنم هیچی نزنی بهتره
روشم باز بزار هوا بخوره زودتر بیوفته
واسه دختر من روز سه ام بدونه هیچ چیزی افتاد
نباید زیاد ببریش حموم و مرطوب بمونه هر چی جاش خشک تر باشه زودتر میوفته
پماد زخم بزنید نرم بشه
اگه هیچی نزنید خشک میشه و زخم هم میشه
نگران نباش میوفته مال پسر منم ۱۲ روزه افتاد
الکل بزن به پنبه بمال دور نافش ن به نافش بزنی ها اطرافش بزن ببینم میوفته
منم ناف دخترم بیست روزگی افتاد
حنا بذار تو نافش
پسرمن هفت روزه بودافتاد چیزی هم نزدم بهش
لباس تنگ وگرم هم تنش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.