خانما بچه هاتون چه ساعتی میخوابن؟

۴ پاسخ

قبلا دوازده میخابید بعد روتین خواب درست کرذم براش نه ده خوابع

ده نهایت یازده

تقریبا ده و نیم دیگه

تا چند روز قبل تنظیم شده بود ساعت ده یازده میخوابید تا صبح واسه شیر خودم یکی دوباره بیدارش میکردم ولی الان باز بهم ریخته سرویسم کرده😭

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی