بخور پریود میشی
حامله هم باشی جای بچه رو محکم میکنه
منم ۴۲روزه ک پریود نشدم
قرص مدرکسی پروژسترون رو باید از شب ۱۶ پریودی به بعد بخوری ، الان که ۴۵ روزه پریود نشدی برو دکتر برات دوتا امپول پروژسترون بنویسه بزن ، نهایت تا ۱۴ روز بعدش پریود میشی
خب بتا دادی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.