۴ پاسخ

بخور پریود میشی
حامله هم باشی جای بچه رو محکم میکنه

منم ۴۲روزه ک پریود نشدم

قرص مدرکسی پروژسترون رو باید از شب ۱۶ پریودی به بعد بخوری ، الان که ۴۵ روزه پریود نشدی برو دکتر برات دوتا امپول پروژسترون بنویسه بزن ، نهایت تا ۱۴ روز بعدش پریود میشی

خب بتا دادی؟؟

سوال های مرتبط