۸ پاسخ

اسم پسری تو چی گذاشتی
زایمانت چطور بود نگفتی
طبیعی شدی یا سزارین

منمممم 🥲بخدا حالا موندم چطوری برم خونمون تازه دو سه روز آمدم خونه مامانم دلم میخاد بترکه برم خونمون تنهایی نمتونم انگار از پسش بربیام

منننننم😩😩😩
بخدا کم اودم دیگه خستم به هیچ کارم نمیتونم برسم به خودم نمیتونم برسم شبا هم تا ساعت ۳بیداره

وایی دقیقاا حالا خوبه کمکی بش میدم میسپارمش ب مامانم فردا میرم آرایشگاه یکم بخودم برسم

میگذره ۴۰ روزش بشه یکم راحتتر میشی

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر بار دگر روزگار چون شکر آید.
من اولی کمک حالمه

چهل روز اول خیلی سخته

من الان دو ساعت دستشویی دارم از بس گریه می‌کنه فقط بغلمه

سوال های مرتبط