نههه با ماهی اصلن نباید لبنیات بخوری
اصلا وابدا تا یک ساعت بعدشم نبایدبدی
نه لک و پیس میگیره
ماهی بده
گوجه سرخ کن کنارش دلش بکشه بخوره
نه اصلااا
نههههههههه
نه عزیزم ندی اصلا خوب نیست نه ماست نه دوغ خطرناکه
من ماهی رو با زیتون و خیارشور و سیر میخوریم بعدش هم خرما
نه گلم بعد از غذا سه تا خرما بده
نه لبنیات نده،کنارش گوجه بزار یکمم کره بزن بخوره،بعدشم یه قاشق گلاب بده سردیشو بگیره
نه گلم سردیه نه دوغ نه ماست
نه
ن خوب نیس گلم و طبعشونم سرده
جفتشون سردی هست میگن بعدش خرما خوبه
ماهی میخوری بعدش دوتا دونه خرما باید بخوری سردیش بگیره
نه نده عزیزم
نه نده جفتشون سردی
بهتره که ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.